DESPRE NOI


CALITATE
MEDIU
SANATATEA SI SECURITATEA OCUPATIONALA
RESPONSABILITATE SOCIALA
ACCESARE FONDURI NERAMBURSABILE
CLIENTI
CERERE DE OFERTA
NOUTATI
INSTRUIRI


HTML fixed clock

VALMAN PREST S.R.L.
J40/4775/2004
RO 16272184
Capital social: 200 RON

CONTACTE:
Mobile: 0724 094 415;
0733 651 236

Fax: 031 814 67 36

Email: office@valmanprest.ro

Linkuri utile:




Lista Firme





Beneficii ale certificarii ISO 9001

Certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2015 si deci fabricarea unor produse / prestarea unor servicii in orice sistem de management al calitatii constituie un avantaj pentru orice firma.

Implementarea sistemelor de management al calitatii trebuie facuta cu scopul de a creste eficienta, productivitatea si competivitatea organizatiei. Ea trebuie sa includa aspecte umane si manageriale.

Factori care conduc la necesitatea abordarii managementului calitatii:
  • Factori de natura economica: reducerea costurilor non-calitatii, cresterea profitului, punerea accentului pe prevenire prin identificarea si tratarea riscurilor si oportunitatilor;
  • Factori de natura comerciala: cresterea cifrei de afaceri, castigarea de noi segmente de piata, diminuarea costurilor in perioada de garantie, imbunatatirea imaginii pe piata, satisfacerea clientului, participarea la licitatii, o utilizare mai eficienta a personalului, o utilizare mai eficienta a resurselor;
  • Realizarea increderii in produsele si serviciile organizatiei, atat pe plan intern cat si extern;
  • Alinierea la cerintele unor standarde internationale;
  • Abordarea favorabila a unor relatii contractuale;
  • Participarea la unele licitatii;
  • Imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor;
  • Diminuarea efectelor presiunii pietei;
  • Satisfactia, motivatia, angajamentul, constientizarea personalului propriu;
  • Imbunatatirea continua;
  • Certificarea, ca parte a culturii calitatii.

Certificarea devine tot mai mult o conditie pentru ca organizatiile sa devina competitive!