DESPRE NOI


CALITATE
MEDIU
SANATATEA SI SECURITATEA OCUPATIONALA
RESPONSABILITATE SOCIALA
ACCESARE FONDURI NERAMBURSABILE
CLIENTI
CERERE DE OFERTA
NOUTATI
INSTRUIRI


HTML fixed clock

VALMAN PREST S.R.L.
J40/4775/2004
RO 16272184
Capital social: 200 RON

CONTACTE:
Mobile: 0724 094 415;
0733 651 236

Fax: 031 814 67 36

Email: office@valmanprest.ro

Linkuri utile:




Lista Firme





CALITATE


Seria ISO 9000 contine urmatoarele patru standarde :

Standard actual
Continut
SR EN ISO 9000:2015
Sisteme de management al calitatii. Principii fundamentale si vocabular
SR EN ISO 9001:2015
Sisteme de management al calitatii. Cerinte
SR EN ISO 9004:2010
Conducerea unei organizaţii către un succes durabil. O abordare bazată pe managementul calităţii
SR EN ISO 19011:2011
Ghid pentru auditarea sistemelor de management



SR EN ISO 9001:2015 este unica referinta pentru certificarea sistemelor de management al calitatii

Acest standard international poate fi utilizat de toate partile interesate, interne sau externe, inclusiv organisme de certificare, pentru a evalua capacitatea organizatiei de a satisface cerintele clientului, cerintele de reglementare si cerintele proprii ale organizatiei. Se produc beneficii pentru toate partile interesate: pentru clienti, proprietari, angajati, furnizori, comunitatea locala, pentru intreaga societate.

Standardele ISO 9001 si ISO 9004 au fost elaborate ca o pereche de "standarde complementare". Daca ISO 9001 se adreseaza mult mai clar cerintelor sistemului de management al calitatii al unei organizatii pentru a demonstra capabilitatea sa de a indeplini cerintele clientului in raport cu contextul organizatiei si a nevoilor si asteptarilor partilor interesate, ISO 9004 intentioneaza sa mearga dincolo de ISO 9001, spre dezvoltarea comprehensiva a sistemului de management al calitatii.



Cele sapte principii ale managementului calitatii conform SR EN ISO 9001:2015 sunt:

1. Orientarea catre client
2. Leadership
3. Angajamentul personalului
4. Abordarea pe baza de proces
5. Imbunatatirea
6. Luarea deciziilor pe baza de dovezi
7. Managementul relatiilor cu partile interesate